Gadżety reklamowe na konferencje

Konferencje naukowe czy biznesowe wymagają odpowiedniej oprawy. Oprócz zwyczajowego stolika kawowego ze słodkimi przekąskami następnie obiadu wypada też zaopatrzyć uczestników w dodatkowe materiały.

Standardowe i niestandardowe zestawy na konferencje

Zazwyczaj jest to teczka ewentualnie torba z notatnikami do zapisywania istotnych informacji czy jeszcze inne dodatki. Co do tego co powinno znaleźć się koniecznie w takiej torbie to na pewno plan konferencji. Poza tym jest to już dowolność.

Gdzie zaopatrzyć się w materiały konferencyjne?

Jeśli chodzi o zestaw upominkowy dla każdego z uczestników to nie warto kupować nic dostępnego w papierniczym. Jest to świetna okazja do reklamy naszego przedsięwzięcia, firmy czy instytucji i należy to wykorzystać. Teczki czy torby papierowe z odpowiednim logiem można spokojnie zamówić w introligatorni. Przykładowo gadżety reklamowe w Warszawie dostaniemy w wielu miejscach, warto wspomnieć, że pod uwagę należy wziąć nie tylko cenę, ale rodzaj materiału oraz wykonanie.

Zestawy Vip oraz standard

Ciekawym elementem jest też zróżnicowanie poszczególnych zestawów dla odpowiednich osób. Prezenterzy czy goście szczególni mogą spokojnie dostać o wiele bardziej zasobny upominek niż zwyczajni słuchacze czy pomniejsi uczestnicy. Oprócz standardowych rzeczy można postarać się o vouchery czy książki tematyczne. Jest to też dobry sposób na promocję zdolnych pisarzy czy ciekawych, ale niszowych publikacji.

Konferencja tematyczna

Interesująco też wygląda opcja urządzania konferencji tematycznych. W przypadku przyrodniczych zagadnień fajnym dodatkiem może być mała roślinka w doniczce na przykład taka rosiczka, symbol zanikających torfowisk. Za to jeśli temat krąży wokół idei sportowej świetne będą plecaki – worki reklamowe z logiem imprezy. Warto dopracować takie detale aby nawet po samej konferencji jej idea nawet w małym stopniu poszła w świat.

Poza typowymi założeniami jakimi kieruje się konferencja niezmiernie istotna jest właśnie jej otoczka. Dla ludzi jeżdżących od jednej do drugiej gdzie miesięcznie potrafią obskoczyć 2 – 3 wszystkie tak naprawdę po około pół roku zlewają się w jedno. I to co było na pierwszej czy 4 z kolei równie dobrze mogło być też na 6 czy 7. Dlatego charakterystyczny gadżet, upominek wyróżniający się z dziesiątków podobnych spotkań powinien charakteryzować dopracowaną konferencję.

Artykuł powstał dzięki Agencji BTL z Warszawy Kopikom.

Źródła:

  1. http://www.blue-bell.pl/jak-wypromowac-sklep-stacjonarny [stan z 25-09-2018].
  2. http://www.zdrowy-styl-zycia.pl/jak-zachecic-dzieci-i-mlodziez-do-aktywnosci-fizycznej [stan z 25-09-2018].

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here